23 Mart 2014 Pazar

Kurabiye denemelerime devam

  
Yıllaaaarrr öncesine gittim sanki... Çocukken barbielerimiz ne kadar kıymetliydi. 3-5 arkadaş toplanır saatlerce oyun oynardık, barbielere hayat verirdik sanki. Onlar için kumaş parçalarından elbiseler dikerdik. Eski oturduğumuz apartmanın ince uzun bir girişi vardı orada saatlerce barbielerle oynardık, bıkmadan usanmadan... En kıymetlilerimizdi, hayattaki önceliğimizdi :) 






Şimdi büyüdüm yeni ve en kıymetli oyuncaklarım mis kokulu kurabiyeler, renk renk şeker hamurlarım, birbirinden farklı kalıplarım oldu :) Hayat bir kısır döngü, bir yaşa kadar büyüyoruz farklı tatlar giriyor hayatımıza. Daha sonra aynı tatları dönüşümlü olarak yaşayıp hayatımızı sonlandırıyoruz sanırım :)




Neyse şimdi sonlardan değil yeni başlangıçlardan bahsetme zamanı :)






Değişik figürler de çalışmaya çalışıyorum, devamı gelecek :)
Farklı sitelerden ve bu işle ilgilenen arkadaşların örneklerinden yararlanıyorum. Hangi çalışmalar kimlere ait not almamışım, umarım rahatsız olmazlar. Bundan sonra daha dikkatli olmaya çalışacağım bu konuda. Acemiliğime ve hevesime verirler inşallah. Heyecandan 2 gece sabaha kadar bunlarla uğraştım. İnşallah kendimi daha da geliştireceğim bu konuda.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder