1 Haziran 2014 Pazar

Anneler Günü Kurabiyeleri

Annedir yüreği fazla dayanamaz,
Herkes bıksa benden annem bana doymaz.

Öper besler beni unutur kalbinde,
Annem burda olsun bana bişey olmaz.

Hergün bakar bana kusurumu görmez,
Günler gece olsa o ışığı sönmez.

Ellerim büyüdü avuçlarında,
Bir tek annem olsun bana bişey olmaz....

Herkes sever annesini, herkesin annesi kıymetlidir ama gurbette yaşayanların anneleri daha kıymetlidir... 8 yıl oldu evden uçalı ama alışmak mümkün değil sanırım... Allah sağlıklı, huzurlu mutlu nice nice yıllar versin bize. Mesafeler uzak olsa da sesini duymak yetiyor bana. Biliyorum ki telefonun diğer ucunda... Annemmmmmm seni çok seviyorum. İyi ki beni doğurdun iyi ki annem oldun, hakkın ödenmez....

Benim iki tane annem olduğu için değişik değişik hazırladım :)

İşte anneler günü kurabiyelerim;












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder