1 Haziran 2014 Pazar

Ezgi'min Nişan Kurabiyeleri

Bazı insanlar vardır hayatımızda hani aslında bir zamanlar en yakınımızken yaş büyüdükçe hayat telaşesi arttıkça araya mesafelerin girdiği, uzak kaldığımız... Aslında aklınıza gelse de görüşme fırsatımızın olmadığı ya da yaratamadığımız...

Ezgi benim liseden arkadaşım, çocukluk arkadaşım... Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen, ailelerimizin de tanışıklığı olan... Üniversitenin sonlarına doğru uzak kaldığımız ve daha sonrasında onun memlekete dönmesi benim İstanbul'da kalmam, iş hayatı, hayat telaşı vs vs gibi bahanelerle uzak kaldığımız....

Sonra bir telefonla uzak kalan yılları sıfırlayıp tekrar hiç arada mesafe yokmuş gibi görüşmeye başlamamız :)

Canımcım hayat arkadaşını buldu, evliliğe ilk adım atarken yanında olmamı ve bu güne güzellik katacak kurabiyeleri benim yapmamı istedi... Ben de yaptım :)

Allah tamamına erdirsin inşallah ve hep mutlu olsunlar.

Biz de hep görüşelim :)

İşte Ezgi'min özenle hazırlanan kurabiyeleri :)

Ben onun için 12 tane örnek çalıştım. En beğendiği model üzerinden devam ettik.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder